Szeretettel köszöntelek a Termál-turisztika-wellness klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. Légy aktív nálunk, érezd jól magad a közösségünkben, hívd meg az ismerőseidet is. Margó
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Termál-turisztika-wellness klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Termál-turisztika-wellness klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. Légy aktív nálunk, érezd jól magad a közösségünkben, hívd meg az ismerőseidet is. Margó
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Termál-turisztika-wellness klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Termál-turisztika-wellness klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. Légy aktív nálunk, érezd jól magad a közösségünkben, hívd meg az ismerőseidet is. Margó
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Termál-turisztika-wellness klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Termál-turisztika-wellness klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. Légy aktív nálunk, érezd jól magad a közösségünkben, hívd meg az ismerőseidet is. Margó
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Termál-turisztika-wellness klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
p, 2011/03/04 - 01:58 - johannes
2006-ban került bevezetésre a Nemzeti Turisztikai Bizottság koordinálásával a hazai turisztikai szolgáltatások minőségének egységes és megbízható értékelésére szolgáló Magyar Turizmus Minőségi Díj, amelyet a magyar turizmus állami irányítása által támogatottan, a szakmai szervezetek és szakemberek bevonásával több éves munkával fejlesztettek ki. Az objektív és alapos minősítési rendszer biztosítékot jelent arra, hogy a Díj követelményeinek megfelelő turisztikai vállalkozások, szállodák és éttermek szolgáltatásait igénybe vevők elégedetten térjenek haza, pozitív élményekkel gazdagodva. A Díj nagymértékben hozzájárul Magyarország pozitív imázsának építéséhez, valamint a magyar turizmus versenyképességének fenntartásához és növeléséhez.
Jelentős nemzetközi elismerést jelent, hogy 2007-ben a HOTREC (az EU tagországok szállodai és vendéglátó szövetségeinek szakmai szervezete) akkreditálta a programot. Ennek megfelelően a Magyar Turizmus Minőségi Díj az európai kritériumokat igazoló 2Q jel használatára is jogosultságot ad a díjnyertes éttermeknek és szállodáknak.
Az elmúlt hat évben 142 jelentkező közül 121 szolgáltató kapta meg a kiemelkedő minőségre utaló Díjat, amely 3 évig érvényes, bármikor ellenőrizhető, és a szolgáltatások minőségi romlása esetén visszavonható. Az elmúlt években az utóellenőrzések alkalmával három szállodától és két étteremtől kellett visszavenni a korábban elnyert Díjat, a színvonal látványos csökkenése miatt.
A programra 2007-ben jelentkezőknél a Díj érvényessége az elmúlt évben lejárt, ezért azt ismételt pályázással meg kellett újítani.
Így ebben az évben nem csak az új nyerteseknek adták át a Díjat, hanem annak a 3 étteremnek és 18 szállodának, akik már második alkalommal nyerték el a Magyar Turizmus Minőségi Díjat.
A nyertes szállodák és éttermek igazgatói az elismerő oklevelet és a Magyar Turizmus Minőségi Díj táblát a 2011. évi Utazás Kiállítás hivatalos megnyitó ünnepségén, március 3-án vehették át Szatmáry Kristóftól, a Nemzetgazdasági Minisztérium belgazdaságért felelős államtitkártól, Dr. Horváth Endrétől, az NGM gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkártól és Horváth Gergelytől, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatójától.
Megújító szállodák (a Díjat második alkalommal elnyert házak) Megújító éttermek (a Díjat második alkalommal elnyert házak)
Danubius Health Spa Resort Bük Bükfürdő Borclub Étterem és Vinotéka Mosonmagyaróvár
Danubius Health Spa Resort Hévíz Hévíz Gerbeaud Gasztronómia Budapest
Hotel Kálvária Győr Tanyacsárda Lajosmizse
Hotel Karos Spa Zalakaros
ibis Budapest Centrum Budapest
ibis Budapest City Budapest
Kis Helikon Hotel Hévíz
Mercure Budapest Buda Budapest
Mercure Budapest Duna Budapest
Mercure Budapest Korona Budapest
Mercure Budapest Metropol Budapest
Mercure Budapest Museum Budapest
Novotel Budapest Centrum Budapest
Novotel Budapest Congress & World Trade Center Budapest
Novotel Szeged Szeged
Novotel Székesfehérvár Székesfehérvár
Ramada Plaza Budapest Budapest Sofitel Budapest Chain Bridge Budapest
2010. évben nyertes szállodák
Abacus Business & Wellness Hotel Herceghalom
Danubius Health Spa Resort Aqua Hévíz
Expo Congress Hotel Budapest
Globall Football Park & Sporthotel Telki
Hunguest Hotel Flóra Gyógy- és Wellness Szálloda Eger
Hunguest Hotel Palota Lillafüred
Opera Garden Hotel & Apartments Budapest
Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár
Szalajka Liget Hotel és Apartmanházak Szilvásvárad
2010. évben nyertes éttermek
Borssó Bistro Budapest
Tercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd Tercia Hubertus Étterem Sopron Tercia Kópháza Étterem Kópháza
A Díj elnyerése nem csak szakmai presztízst jelent, de a Magyar Turizmus Zrt. segítségének köszönhetően, komoly előnyt biztosít a díjnyertes szolgáltatók piacra kerülésében. Az elmúlt években minden kiadványukban feltüntették a megkülönböztető „Q"/quality/ jelzést, újságokban népszerűsítették és a honlapon kiemelt ajánlatként jelenítették meg a minőségi szolgáltatást nyújtó szállodákat, éttermeket.
Nemzetközi elismerést jelent, hogy a brüsszeli székhelyű Európai Bizottság Vállalkozáspolitikai és Ipari Főigazgatóság Turizmus csoportja által, az európai turizmus minőségi besorolásáról szóló 2011. március 2-i konferenciára meghívták a program vezetőjét, ahol a Magyar Turizmus Minőségi Díj kidolgozásáról és folyamatos működtetéséről tartott előadást.
A Magyar Turizmus Minőségi Díjjal a hazai szolgáltatók számára lehetőség nyílik arra, hogy az objektív szempontrendszer alapján garantált minőségi szolgáltatásaikkal kitűnjenek a turisztikai vállalkozások között. A minőség kultúrájának megteremtése, s minél szélesebb körben történő elterjesztése a magyar idegenforgalmi vállalkozások körében, hosszú távon a magyar turizmus versenyképességének növelését eredményezi.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!